annons

onsdag 12 december 2012

På Arlanda - Menzies executive lounge (vintern 2012)




Hej hej alla resgalna! Nu är jag och sorken på Arlanda, incheckade och reda att ge oss iväg. Vi sitter för övrigt precis och äter frukost i loungen här på Arlanda. Inte den bästa av lounger vi provat, men lite gratis frukost är ju alltid lite kul. Jag skulle verkligen inte rekommendera någon att betala för att få tillgång till denna då den verkligen har ett påvert utbud, men är ni någon gång i Kuala Lumpur och har några timmar att döda på flygplatsen, prova by all means Malaysian airlines lounge där. Så fin med massor av godsaker!


Men jag tänker inte avslöja vart vi ska än, iaf inte här i bloggen. Ni som följer mig på Facebook kanske inte tycker detta är en nyhet men här på bloggen är det, så håll till godo. Jag uppdaterar när vi landat. Var det nu blir.

Min favoritsnixsnaxare!


Hej hej på er,



/ Alexander



Koh Tao hotell och reseguide

3 kommentarer:

  1. Snart snart är vi i Kuala Lumpur... 25 dec ;)

    SvaraRadera
  2. Nu är veckans blogg uppe :D! Kika in och se om det blev du och annars hoppas jag att du vill vara med i nya omgången ^^!!
    KRAM!!

    SvaraRadera