annons

tisdag 24 december 2013

Istanbuls Turkish Airlines Gold lounge

Nu har vi nått första stopp, Istanbul. Detta var första gången jag flög business class och jag måste säga, det var inte "all that". Jag hade förväntat mig gigantiska säten osv. Men det var.. Standard. Dock var maten (3 rätter) suverän, samt servicen. Om man bortser från att en flygvärd spillde ut 2 glas med välkomstdrinkar över mig. Men first class i Europa ska bara vara sådär tydligen, lyxigare ska det bli när vi boardar vår nästa flight mot Bangkok.

Så nu sitter vi alltså här, på Turkish Gold lounge. Och vilken lounge sedan! Stort och pråligt inredd. Med biorum (med popcornvagn utanför), olika caféer, restauranger, biljardbord, lekrum för barn, med mera. När allt är gratis så vet jag aldrig var jag ska börja. Jag blir som Pippi på kafferepet; springer runt och drar fingret i alla olika gräddtårtor, ivrig för jag vill hinna prova allt! Nu är det inte långt kvar tills vi är i änglastaden, Bangkok. Så här säger jag hej då. Ska fortsätta tvångsäta och dricka allt gratis, hehe.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar