annons

söndag 8 januari 2012

New category: Video!

Det är väl på tiden att jag skapar en ny kategori här på bloggen, en egen för mina video's jag gör. Smidigt, enkelt - alla videor ligger buntade på samma ställe istället för utspridda vid respektive land de var tagna i.

Hong Kong - Vintern 2011



Tokyo - Sommaren 2011
Del 1:



Del 2:




Bali - Sommaren 2011






Bangkok - Sommaren 2011




Singapore - Sommaren 2010
Lite blandade scener från showen "Waterworld"på universal studios Singapore:



Lite random mat i Singapore. Hot pot, sushi och annat gott:



Hong Kong - Sommaren 2010


Hong kong fast från 2010! En liten videointroduktion till staden bara med lite blandade klipp:



Tioman Island - Sommaren 2010
Vackra Tioman, här är "huvudbyn, Salang":



För att ta sig runt på ön är det nästan bara båt som gäller, finns knappt några vägar här:



Apor fanns överallt! Här spelar jag in min egen version av National Geographic:



Att hitta stränder att ha helt för sig själv var inget svårt alls:



Kuala Lumpur - Sommaren 2010
Visning av vårt rum i Kuala Lumpur



When in Rome... Det är bara att prova en burkini

1 kommentar: